Friday, October 24, 2008

Motivasi

当我和世界不一 那就我不一

我来 就是以

我如果自己不行 如果自己说谎

即使你不原 我也不能原

最美的愿望 一定最

我就是我自己的神 在我活的地方

我和我最后的倔 双手绝对不放

下一站是不是天堂 就算失望不能

我和我傲的倔 我在中大声的唱

一次自己 一次我和我的倔

对爱我的人别紧张 我的固很善良

我的手越肮脏 眼神越是

你不在乎我的 看到了我的翅膀

被火烧过 才能出现凤

的方向 更适合

我不怕千万人阻 只怕自己投降

我和我最后的倔 双手绝对不放

下一站是不是天堂 就算失望不能

我和我傲的倔 我在中大声的唱

一次自己 一次我和我的倔

一次我大声唱

5 comments:

Chia Ling said...

Hey xinli
nice song to recommend
i havent visit ur blog for sooo long ...didnt realised u updated so much!!!
love reading ur blog.
like i said b4 we r quite alike
can u believe we will be the 1st ones to turn 24!!!!
so when i read ur blog i feel NORMAL hahahaha
how r u ar?
got hotmail/msn? so that we can chat more often!!

Anonymous said...

GambATE!!

就这一次为自己疯狂 !!

**Hugs!

Chee Koon said...

My favourite too. May Day is the best rock group in Taiwan

xinli said...

ei chialing!!
hehe.. so happy you drop by too :D
i have msn..
straydoc(add)hotmail(dot)com
;)

xinli said...

xII, ::hugs back:: take care yah! call me more often lah :p